AMACI

30 yıllık deneyimi ile görsel mağazacılığın duayen ismi Erdal Güvenç önderliğinde mağazacılık sektöründe kariyer hedefi olanların “moda genel kültürü”, “pazarlama & perakende”, “görsel mağazacılık” ve “vitrin yönetimi” konularında güncel trendler doğrultusunda sektörel uygulamalar ile uzmanlaşacağız eğitim programımız için hazır mısınız?

Programın amacı;
Hızlı düşünme ve yaratıcı fikirlerin görsel düzenlemedeki öneminin aktarılarak, bu bilincin görsel tasarımcılarda yaratacağı farkların ön plana çıkarılmasını sağlamak,

Sektöre ticari stratejileri estetik algıyla yönetecek görsel tasarımcılar yetiştirmek.

Katılımcılarımızı bakmak ile görmek arasındaki algı farkının yönetiminde uzmanlaştırmaktır.

KİMLER KATILABİLİR
  • Görsel Tasarımcılar
  • Üniversitelerin Güzel Sanatlar, İletişim, Moda Tasarımı bölümü öğrenci ve mezunları
  • Mağazacılık sektöründe kariyer hedefi olanlar
  • Tasarımcılar
  • İç Mimarlar
  • ŞUBELER
    Nişantaşı

    EĞİTMEN
    Erdal Güvenç

    SÜRE
    3 Ay (Haftada 1 Gün)

    GÜNLER
    Pazar

    SAATLER
    10:00 – 17:00

    BAŞLANGIÇ TARİHİ
    Akademik Takvim için TIKLAYINIZ!

    KONU BAŞLIKLARI

    Moda Genel Kültürü
    Moda akımları, günümüz ve gelecek trendleri, görsel düzenleme ve vitrin tasarımında yerli ve yabancı markaların uygulamalarının analizleri yapılarak detaylı bir moda alt yapısı kazandırılır.

    Marka İmajı ve İletişim
    Pazarlamanın temel ilkeleri, global pazarlama trendleri ve tüketici davranışları analiz edilir. Bu bilgiler doğrultusunda marka imajı ve pazarlama stratejilerine uygun görsel planlamalar yaptırılır. Markanın ve mağazanın hikayesi oluşturulur.

    Görsel Mağaza Yönetimi
    Mağaza içi “ürün yerleştirme” – “reyon & stand yerleştirme” ile ilgili görsel stratejiler ve düzenlemenin matematiksel kuralları öğretilir. Program partnerlerinin mağazalarında uygulama yapmaları sağlanır.

    Vitrin Tasarımı ve Uygulama Projeleri
    Markaların imajına uygun vitrin manken seçim stratejileri, manken duruşları ve algı yönetimi, manken giydirme teknikleri ve gruplandırmaları uygulamalı olarak yapılır. Vitrin tasarımında ürün yerleştirme teknikleri öğretilerek vitrin tasarımları yapılır, 3 boyutlu maket uygulamaları gerçekleştirilir.

    Trendler ve Konsept Oluşturma
    Koleksiyon temasına uygun konseptler oluşturma, vitrin trendleri, mağaza içi sunum trendleri, detaylı bir şekilde incelenir.

    Styling
    Mağaza içi ve vitrin mankenlerinde marka imajına uygun kıyafet kombinleri ile stil uygulamaları yapılır.

    Estetik Algı Yönetimi
    Bakmak ile görmek arasındaki algı farkının yönetimi ile ilgili yaratıcı fikirlerin üretileceği uygulamalar yaptırılır.

    Görsel Düzenlemede Ticari Stratejiler
    Markanın pazarlama stratejilerine uygun olarak mağaza içi ve vitrin alanlarında “özel günler” vb. ticari faaliyetlerin sunumları ile ilgili teknik bilgiler paylaşılır, uluslararası çalışmalar incelenir ve sektöre yönelik projeler uygulanır.

    Bitirme Projesi
    Eğitim süresi boyunca uygulamalı olarak öğretilen teknik bilgiler doğrultusunda, program partnerlerimizin marka imajı ve pazarlama stratejilerine uygun olarak belirlenen tema dahilinde maketler ile mağaza içi vitrin tasarımları yapılır ve firma profesyonellerinin katılacağı final projesinin sunumları gerçekleştirilir.

    FORMU DOLDURUN

    SİZİ ARAYIP BİLGİ VERELİM

    Kariyer Eğitim Kurumları Kampanyalarından Telefon, Sms ve Mail yoluyla haberdar olmak ister misiniz ?

    Evet     Hayır

    PROGRAM İÇERİĞİ