ÜCRETSİZ BİLGİ AL

    Formu doldurduğunuzda eğitim danışmanlarımız en kısa süre içerisinde size geri dönüş sağlayacaklar.

    • Eğitmen: Ramazan Tunç Gülşen

      • Dokuz Eylül Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Tekstil ve Moda Tasarımı ikinci sınıfı bitirdikten sonra dikey geçiş ile Mimar Sinan Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Moda Tasanmı Bölümü’ne gelerek eğitimimi tamamladım. Okul öncesi ve sonrasında, İstanbul Fashion Week kapsamında yer alan bir çok moda tasarımcısına asistanlık yaptıktan sonra Esquire UK dergisinde Jr. moda editörü olarak bir sene boyunca Londra’da görev aldım. Ardından Türkiye Esquire dergisi ve bir çok moda dergisinde kreatif direktör ve moda editörü olarak yurtiçi ve yurtdışında bir çok kapak ve editorial çekimleri yanı sıra, marka kampanyalar, reklam ve klip çekimleri gerçekleştirdim.
      • Şu an bu iş statüleri ile birlikte bir çok markaya kreatif danışmanlık vermekteyim. Sosyal medya yönetimi, içerik oluşturma gibi markaların kimliklerini oluşturabilecek iş dalları ile beraber kendi sosyal medyam ile erkek modası ve görsel açıdan gelişime fayda sağlayacak içerikler üretiyorum. MasterClass – Anna Wintour on Teaches Creativity and LeaderShip gibi programlara katılarak kendimi sürekli güncel ve profesyonel olarak canlı tutuyorum.

      Detaylı Bilgi

    • Styling Eğitim İçeriği

      • Styling programımız 8 bölümden oluşmaktadır.
      Defileler, tasarımcıları anlamamız ve tanımamız için önemli fırsatlardır. Seyirciler, bu atmosfer içerisinde kıyafetlerin hareketini, kumaşların kalitesini, detaylarını ve renklerin ışıkla olan ilişkini görerek fikir sahibi olurlar. Bu yüzden her ne kadar dijital platformların giderek yaygınlaştığını görsekte, defileler asıl amaçlarındaki önemini ve popülerliğini korurlar.

      Farklı coğrafyalardaki yapılan birbirinden farklı ve özel moda haftalarının baş meşalelerini Paris, Londra, Milan ve New York gibi büyük şehir tutar. Bu trendlerin doğuşunu oluşturan en büyük etkenlerden sadece bir tanesidir.
      Stil yaratma sürecinde bir çok şey fazlasıyla anlıktır. Moodboard oluştuma ve tasarlama süreci, ekibin ve sizin ne çekeceğinize ve bu çekimin nasıl tasarlanacağına kadar giden uzun bir süreçtir. Hikaye sizin için gelecek sezonun bir trendini mi oluşturmalı yoksa bir müşterinin markasına yön mü vermeli? Hislerimizi ve profesyonel açılardan bakışlarımızı nasıl ayırt etmeliyiz? sorularının doğru cevaplarını bulmak bir sonraki profesyonellik adımlarımız için oldukça önemlidir.

      Kıyafet, aksesuar, renkler, saç, makyaj, doku ve grafik gibi bir çok perspektif bakış açılarını nasıl doğru kullanacağımızı bulalım.
      Bu alan stil yaratıcısının sorumluluğunda ilerleyen en önemli incelikleri olan hassas bir temastır. Ne şekilde ve nerden kıyafet temin edeceğimizin temel esasları yeteneklerimize ve ağ oluşturma becerilerimize bağlıdır. Stylistler kendi tarzlarına göre ürün tedarikleri yanı sıra gardroplarında zamansız parçalarda bulundurur. Bunlar gözlük, kemer, mücevher gibi zamansız ve esaslı parçalardır. Ürün tedarikleri ne kadar güçlü olursa o kadar kaliteli sonuçlar almak mümkündür.
      Bir çok meslek dalı, kendi içerisindede farklı kollara ayrılır. Bazı stil yaratıcıları çalışma süreçleri boyunca sadece tek bir alana bağlı kalırken, diğerleri yeteneklerine ve hedeflerine göre değişken bir çok kolda yer alabilir. Dergi, reklam, film, klip ve ya marka içerisinde sürekli olarak yer alabilecekleri gibi bağımsızda olmayıda tercih edebilirler. Vogue dergisinde çalışan bir moda editörü, derginin estetik algısı dışına çıkmadan yaratmak durumundadır, söz sahibi olma yetkisi derginin imajını korumakla yükümlü olduğu için daha fazladır. Reklam çekimleri gibi projelerde ise proje içerisinde ekibin bir parçası olması beklenir. Markanın vereceği brief üzerinden hareket edilir.

      Bir stil yaratıcısı her zaman kilit elemandır. Çoğu zaman tek başına ya da fotoğrafçıyla birlikte, çekimlerin planlanması ve prodüksiyon onun sorumluluğunda ilerler. Lokasyon, model seçimleri, saç ve makyaj briefleri ile ışık ve renk brieflerinin sorumluluğunu alarak projelerin kusursuz ilerleme stil yaratıcının sorumluluğundadır.
      Stil yaratımının kalbine giden en önemli yol, işin tecrübesini en uygun yerde edinmektir. Bu bir stil yaratıcının yanında ya da dergi, film gibi setlerde bulunarak. Bu süreç profesyonel olarak sektörde bulunmak isteyen adaylara, sektör içerisindeki kişilere nasıl yaklaşmamız gerektiğini, marka iletişimleri, çekimlerin yaratım süreçlerini kavrama, sektör içinde yer alan önemli kişileri bulma ve tanışma gibi bir çok yolu gösteren önemli imkanları sunar. Aslında işin pik noktası burada başlar, yaratıcının sektörde kendi ayakları üzerinde durabilmesi için hayati önem taşır.

      Burada önemli olan diğer bir kısım ise asistanı olabileceğiniz, tecrübelerini size aktarabilecek yaratıcı kişileri bulmaktır. Bu en zor kısımlardan sadece bir tanesi 🙂 Asistanlık yapmak isteyen bir çok eşitleriniz ve yüksekleriniz ile rekabete girmeniz gerekecek bir durum söz konusu. Dışarıdan bakıldığında çok eğleceli olarak görünen bu meslek, hafta sonları ve sabah saatlerine kadar kadar süren hummalı bir iş dalıdır.
      Moda uzun ve ayrıntılı bir geçmişe sahiptir, bu sektörde özellikle tasarım ve stil yaratımı alanında çalışan birinin, girdiklerimizi icat eden şekillendiren belli başlı tasarımcılar hakkında bilgili olması beklenir. Yenilikçi ve özgün işler yaratmakla ilgilenen stil yaratıcıları, önceden neler üretildiği ve bir sonraki sezon neler üretilebileceği sinyallerini alabilmelidir. Bir kadın ve bir erkek modasının arasındaki belirgin çizgiyi bilmek, İkinci Dünya Savaşı’nın sert havasının ardından 1974’de Christian Dior’un New Look’unun abartısı gibi ekonomik ve sosyal değişimlerin modanın tasarım ve üretimini nasıl etkilediğine benzer.
      Bir stil yaratıcının bitmek bilmeyen iş kariyeri vardır.Her hafta, her ay aktif olarak yeni projelerde yer alırız. Bu işin motive eden güzel yanıdır. Fakat bu süre içerisinde kişisel gelişimlerimiz, farkındalıklarımız, yeni bakış açılarımızda süregelir. Bu değişimler her bir işimizde yeni duruşlar kazanmamıza ve imzalar atmamıza yardımcı olur. Sürekli olarak güncel kalabilmek oldukça yorucu, bazılarımız için yıpratıcı olabilir.

      Sektörde yaratıcılık isteyen her marka, sanatçı, dergi her zaman en iyisini yanında tutmak ister. Moda tasarımcıları ilham almak için moda çekimlerinden çok stil yaratıcıları ile iş birliktelikleri yapar. Sadece temel olanı vermekle yetinen stil yaratıcıları dışında olaya her açıdan bakabilen ve işlerini sanat ve kreatif direktörlüğüne kadar götüren yaratıcılar sayesinde işler daha ilgi çekici hale dönüşebiliyor.

      Bu adımları atabildiğimiz sürece, farklı bakış açıları ile sektörü beslediğimiz sürece kariyerimiz güncel hayatımızda aktif olarak kalmayı sürdürür.

      Seminer / Geziler / Etkinlikler

      • Eğitim programlarımızın yanı sıra, Kariyer Eğitim Kurumları Nişantaşı Şubemizde bulunan konferans salonumuzda Ücretsiz şekilde düzenlediğimiz ünlü moda tasarımcılarının katıldığı seminerler ile öğrencilerimize, eğitimleri sonunda çalışacakları sektörün en ünlü isimleri ile tanışma, onların bilgi ve tecrübelerinden yararlanma fırsatı sağlıyoruz, düzenlediğimiz bu seminerler sonucunda, seminer veya etkinliğimize katılanlara katılım belgesi veriyoruz ve öğrencilerimizin özgeçmişlerini genişletmelerini sağlıyoruz.
      • Ayrıca eğitim süresince düzenlediğimiz atölye, fabrika ve üretim tesisi gezilerimiz ile öğrencilerimiz almış oldukları eğitimi canlı olarak yerinde görme ve deneyimleme imkanına sahip oluyorlar.

      Katılım Koşulları ve Belgelendirme

      • Eğitim Programımıza katılmak isteyen adaylarımızın karşılamaları gereken koşullar;
      1. Adayın 15 yaşını doldurmuş olması,
      2. Minimum İlköğretim düzeyinde diplomaya sahip olması gerekmektedir.
      • Bu kriterlere uymayan adaylar Eğitim Programımıza katılamazlar. Eğitimini başarıyla tamamlayan öğrencilerimiz, eğitim bitiminde “Eğitim Programı Sertifikası” almaya hak kazanırlar. Yabancı uyruklu öğrenci adaylarımızın eğitim programlarımıza katılabilmesi için, “Diploma Denklik Belgesi, Oturma İzni, Geçici Kimlik” belgelerini eksiksiz getirmeleri gerekmektedir.

    1990 Yılından Günümüze

    Devasa Mezun Ağı

    Profesyonel Mesleki Eğitim

    Mezun Başarı Hikayeleri