AMACI

15 yılı aşkın tecrübesiyle, lüks sektörünün uluslar arası isimlerinden Demircan Erdoğan liderliğinde lüks kavramı global bir vizyon ile markalaştırılıyor. Lüksün tanımı ile başlayan eğitim programında, lüks sektörüne dair pazarlama, iletişim, marka yönetimi ve satın alma konularında hem akademik, hemde sektörel bilgilerle katılımcılara derin bir alt yapı kazandırılıyor.

KATILIM ŞARTLARI
  • En az lise mezunu
  • İyi düzeyde ingilizce
KİMLER KATILMALI
  • Marka sahipleri
  • Marka yöneticileri
  • Özellikle üniversitelerin işletme, iletişim, endüstri mühendisliği, moda tasarım vb. bölüm öğrenci/mezunları
  • Pazarlama ve Marka Yönetimi, marka pratiği vb. bölümlerin yüksek lisans öğrenci/mezunları
  • Satın alma uzmanları
  • Lüks sektöründe kariyer hedefi olanlar
  • ŞUBELER
    Nişantaşı

    EĞİTMEN
    Demircan Erdoğan

    SÜRE
    8 Hafta

    GÜNLER
    Pazartesi ve Salı

    SAATLER
    18:30 – 21:30

    BAŞLANGIÇ TARİHİ
    Akademik Takvim için TIKLAYINIZ!

    PROGRAM TAMAMLANDIĞINDA NELER YAPABİLECEĞİM ?
  • Moda genel kültürünüzü geliştirecesiniz,
  • Lüks sektöründe pazarlama ve marka yönetimine moda odaklı global bir bakış açısı kazanacıksınız,
  • Lüks marka yönetimi alanında uluslararası ve güncel uygulamalar hakkında bilgi sahibi olacaksınız,
  • Programda konuk olarak yer alan uluslararası markaların profesyonellerinin deneyimlerinden faydalanacak ve network oluşturacaksınız,
  • Marka strateji analizleri ile ilgili sunum projeleri hazırlayacaksınız,Pazarlama, marka ve iletişim teknikleri ile stratejilerine hakim olacaksınız,
  • Lüks sektöründe satın alması için trend takip teknikleri hakkında bilgi sahibi olacaksınız,
  • Lüks sektöründe satın alma teknikleri, pazarlık, ödeme ve teslimat süreçleri, ürün tedarik ve dağıtımı, stok ve satış yönetimi, konularında bilgi sahibi olacaksınız.
  • KONU BAŞLIKLARI

    Lüks Kavramı

  • Lüks Ve Temel Kavramlar
  • Lüks Nedir?
  • Lüksün Tarihçesi
  • Lüksün İkilemi
  • Lüks ve Para
  • Lüks, Sanat ve Din
  • ‘Premium’ ve Lüksün Farkı
  • Lüksün Özellikleri
  • Pazarlama

  • Lükste Pazarlamanın Anti-Kanunları
  • Lüksün Müşterisi
  • Lüks Sektörler
  • Lüks Sektöründeki Önemli Oyuncular
  • Sahtecilik
  • Lükste Fiyatlandırma
  • Lükste İşletme Modelleri
  • Lükste Marka Uzantıları ve Büyümeyi Yönetme
  • Lükste Dağıtım Kanalları
  • Lükste Mağazacılık
  • Pazarlama Modeli
  • Marka İletişim

  • Lükste İletişim
  • Marka Nedir?
  • Marka Döngüsü
  • Marka Olmak İçin Gerekenler
  • Marka Nasıl Geliştirilir
  • Marka Değeri Nasıl Yaratılır
  • Lüksün Geleceği
  • Satın Alma

  • Satınalma Nedir?
  • Satınalma Takvimi
  • Satınalmacı Nasıl Biri Olmalıdır?
  • Ürün Yönetimi (Merchandising) Nedir?
  • FORMU DOLDURUN

    SİZİ ARAYIP BİLGİ VERELİM

    Kariyer Eğitim Kurumları Kampanyalarından Telefon, Sms ve Mail yoluyla haberdar olmak ister misiniz ?

    Evet     Hayır

    PROGRAM İÇERİĞİ