MARKALAŞMA? DİJİTAL PAZARLAMA?

Marka konferanslarının ardı sıra yapıldığı şu günlerde markalaşma ve dijital çağa ayak uydurmanın önemini bilmeyen kaldı mı acaba…

Özge Vural ve Kariyer Eğitim Kurumları işbirliği ile gerçekleşen Marka Yönetimi ve Dijital Pazarlama master class eğitim programında hem lokal hem de global marka yönetim stratejileri ve dijital dünyanın sınırsız pazarlama detaylarına hakim olacağınız eşsiz bir deneyim sunuyor.

8 hafta süren eğitim programı boyunca Markalaşma ve Dijital Pazarlama alanında birçok sektör profesyoneli eğitime konuk olarak geliyor ve konu ile ilgili deneyimleyini paylaşıyor.

KİMLER KATILMALI
  • Kurumsal İletişim ve Pazarlama departmanlarında çalışan profesyoneller.
  • Üniversitelerin Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Medya ve İletişim Tasarımı, Moda ve Tekstil Tasarımı gibi bölümlerinde eğitimleri devam eden öğrenciler ve mezunlar.
  • ŞUBELER
    Nişantaşı

    EĞİTMEN
    Özge Vural

    SÜRE
    8 Hafta

    GÜNLER
    Pazar

    SAATLER
    10:00 - 17:00

    BAŞLANGIÇ TARİHİ
    Akademik Takvim için TIKLAYINIZ!

    ÖZGE VURAL HAKKINDA

    İstanbul Ticaret Üniversitesi Mühendislik ve Tasarım Fakültesi Moda ve Tekstil Tasarımı bölümünden mezun olduktan sonra, Bahçeşehir Üniversitesi’nde “Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama” ve “Moda Marka Yönetimi” eğitimi aldı. Kariyer hayatına ilk adımı Vakko ve Beymen gibi öncü markalarda staj yaparak attı. Profesyonel kariyerine A46 Corporate Team’de başlayan ve ardından Scotch&Soda ve Misela markalarında çalışan Özge Vural 2011 yılından bu yana Buse Terim’in kurucusu olduğu BT MODA iletişim ajansının marka müdürü olarak görev almaktadır. Girişimcilik ve kariyer planlama üzerine yazıları buseterim.com.tr’de yayınlanmaktadır. Kariyerinde, pek çok ulusal ve uluslararası marka ile iş birliği yapıp, stratejiler geliştiren ve markalara bir yol haritası çizen Özge Vural, hızla yükselen kariyer hayatı boyunca yaşadığı deneyimlerini paylaşırken, sektörden ağırlayacağı öncü isimlerle de öğrencilerinin network ağlarını geliştirmesine yardımcı olacaktır.

    EĞİTİM BAŞLIKLARI
  • Marka Nedir?
  • Markalaşma Stratejileri
  • Markalaşmada Tüketici Deneyim Analizleri
  • Markalaşmada Reklam ve Pazarlama Yönetimi
  • Dijital Pazarlama Nedir?
  • İçerik Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Sosyal Medyada Markalaşma
  • Pazarlamada Kategori Yönetimi
  • Dijital Pazarlamada Teknolojik Gelişmeler
  • Online Tüketici Profili
  • Online PR
  • Online İtibar Yönetimi
  • Vaka Analizleri
  • FORMU DOLDURUN

    SİZİ ARAYIP BİLGİ VERELİM

    Kariyer Eğitim Kurumları Kampanyalarından Telefon, Sms ve Mail yoluyla haberdar olmak ister misiniz ?

    Evet     Hayır

    PROGRAM İÇERİĞİ