Marka sahipleri, üst düzey yöneticiler, tasarımcılara yönelik bu eğitimde “lüks” kavramı global bir vizyon ile markalaştırılıyor. Lüks sektöründe kariyer hedefi olanlar ve üniversitelerin İşletme, Endüstri Mühendisliği, Moda bölümlerinden öğrenci/mezunların da katılabileceği bu eğitim, tüm katılımcılara lüks sektörünü duayenlerle birlikte analiz etme fırsatı vermektedir.

Moda ve Lüks Marka Yönetimi Eğitiminde Yer Alan Konu Başlıkları;

  • Lüksün Tarihçesi
  • Lüks Para Sanat ve Din
  • Premium ve Lüksün Farkı
  • Sahtecilik
  • Lükste Pazarlamanın Anti­Kanunları
  • Lüks Sektöründeki Önemli Oyuncular
  • Lüksün Müşterisi ve Fiyatlandırması
  • Lükste İşletme Modelleri
  • Lükste Marka Uzantıları ve Büyümeyi Yönetme
  • Lükste Mağazacılık
  • Pazarlama Modeli
  • Lükste İletişim
  • Marka Döngüsü
  • Marka Olmak İçin Gerekenler
  • Marka Nasıl Geliştirilir
  • Marka Değeri Nasıl Yaratılır
  • Lüks Online Mı Oluyor ?
  • Lüksün Geleceği
  • Satınalma Nedir?
  • Satınalma Takvimi
  • Satınalmacı Nasıl Biri Olmalıdır?
  • Ürün Yönetimi (Merchandising) Nedir?
  • Satınalma ve Ürün Yönetimi

Moda ve Lüks Marka Yönetimi Katılım Koşulları;

  • En az Ön Lisans mezunu olmak
  • Intermediate seviyesinde İngilizce Bilgisi
  • Kariyer Eğitim Kurumları’na başvuru sırasında teslim edilmek üzere Türkçe ve İngilizce “Eğitime Katılma Amacı ve Hedefi”ni anlatan bir önyazı
  • Katımcılar mülakat ile seçilmektedir. Ön yazı ve başvuru formunun değerlendirilmesiyle mülakat davetleri gerçekleştirilecek.