Her ay öğrencilerimizle moda ve güzellik sektöründen firmaları ve uzman kişilerle buluşturduğumuz seminerlerimiz Nisan ayında da yoğun olarak gerçekleşti. İşte moda ve güzellik eğitimlerimize katılan öğrencilerimizin katıldığı seminerlerden kareler!

BABE ile “Güneş Işınlarının Cildimize etkisi” 3 Nisan 2015

Seçkin İspanyol markası BABÉ Laboratorios’u Türk tüketicisiyle buluşturan Optimer Sağlık tarafından Babe Türkiye Satış Müdürü Özgür Özdemir ile “Güneş Işınlarının Cildimize etkisi” konulu seminer Güzellik Uzmanlığı öğrencilerimizin katılımıyla düzenlendi.

Güneş ışınlarının cildimize etkileri, güneş ışınlarından nasıl korunulması gerektiği ve güneş koruyucusu seçerken dikkat edilmesi gereken faktörler hakkında bilgi verildi.

TGSD BAŞKANI ŞEREF FAYAT ile “ Hazır Giyim Sektörünün Bugünü ve Geleceği” 9 Nisan 2015

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği Başkanı Şeref Fayat ile “Hazır Giyim Sektörünün Bugünü ve Geleceği” konulu seminer Kariyer Eğitim Kurumları moda bölümü öğrencilerinin katılımıyla düzenlendi.

Hazır giyim sektörünün innovasyona, tasarıma ve ARGE ye önem verdikçe gelişeceğini vurgulayan Fayat, Türkiye’nin çok iyi bir pamuk üreticisi olduğunu ve üretilen pamuğun %50 sini pazarlandığını belirtti.

ASLI PEKÇETİN – MODADA MARKA YARATMAK – 15 Nisan 2015

Moda Tasarımcısı Aslı Pekçetin Kariyer Eğitim Kurumları moda bölümü öğrencileri ile “Modada Marka Yaratmak” konulu seminerde bir araya geldi.

2012 yılında Aslı PEKÇETİN markasını kuran moda tasarımcısı, Sade ama farklı olmayı seven Siyah’ın bir yaşam stili olduğunu kabul eden güçlü ve sofistike kadınlar için hazırladığı tasarımları hakkında öğrencilere bilgi verdi.

Marka yaratmanın ,yönetmekten çok insanlarla bağ kurma hikayesi olduğunu vurgulayan Aslı Pekçetin, Her markanın içinin sayısız öyküyle dolu olduğunu ve Bu hikâyelerin içinden markanın özünü damıtmak; bu özü markanın değerleri, vizyonu ve varoluş sebebini de içine alacak şekilde yoğurmak sonra da bunu bir öykü olarak insanlarla paylaşmak, onların da yorumlayarak kendi öykülerini üretebilmelerine imkan vermenin, en güçlü marka iletişim yöntemi olduğunu belirtti.

YKK ile “Birleştirici Aksesuarlar” – 16 NİSAN 2015

70 yılın üzerindeki geçmişi ile günümüzde sektörünün lideri konumunda olan YKK markası Pazarlama Sorumlusu Gökçen Kaya ile “Birleştirici Aksesuarlar” konulu seminer moda bölümü öğrencilerinin katılımı ile düzenlendi.

YKK olarak stil ve trend konularında da daima bir adım önde olmayı hedeflediklerini dile getiren Gökçen Kaya Müşterilerilerinin ihtiyaçları konusunda hızlı ve etkili şekilde davrandıklarını ve müşterilerinin bireysel ihtiyaçlarını karşılamak için onlarla ortaklık kurarak isteklerine yönelik sürekli yeni birleştirici ürünler geliştirdiklerini söyledi.

ERDAL GÜVENÇ ile “GÖRSEL MAĞAZACILIK VE VİTRİN YÖNETİMİ” – 18 Nisan 2015

28 yıllık deneyimi ile sektörün duayen ismi Erdal Güvenç ile “Görsel Mağazacılık ve Vitrin Yönetimi” konulu seminer moda bölümü öğrencilerimizin ve katılımıyla düzenlendi.

Loft markasının Görsel Düzenleme Yöneticisi olarak meslek hayatına devam eden Erdal Güvenç seminerde öğrencilere; Moda Genel Kültürü, Marka İmajı ve İletişim, Görsel Mağaza Yönetimi, Vitrin Yönetimi ve Uygulama Projeleri, Trendler ve Konsept Oluşturma, Styling, Estetik Algı Yönetimi, Görsel Düzenlemede Ticari Stratejiler hakkında bilgi verdi.

Bakmakla ile görmek arasındaki estetik algının hayatımızın her yerinde ve her zaman var olduğunu belirten Erdal Güvenç; Algı Yönetiminin marka yönetiminin en temel basamağı olduğunu ve başarılı bir marka olmanın yolunun Görsellik, Görsel Strateji ve Etkili Görsel Dil’den geçtiğini belirterek; Vitrinin mağazanın sözcüsü olduğunu bu nedenle dikkat çekici ve anlaşılabilir mesajlar içermesi gerektiğini vurguladı.

NEJLA GÜVENÇ ile “Stil Sahibi iken Bilinçli Tüketici olmak” – 18 Nisan 2015

Kariyer Eğitim Kurumları moda bölümü öğrencileri Moda Tasarımcı Nejla Güvenç ile “Stil Sahibi iken Bilinçli Tüketici olmak” konulu seminerde bir araya geldi.

2001’de yarattığı markası Nej’i “ekolojik” bir serüven olarak konumlayan ve tasarımlarında “organik” malzemeler kullanan Nejla Güvenç, “Nej markası; kendi çağını yaratan kadını ve geleceği şekillendiren erkeği tanımlamaktadır” dedi.

Hedef kitlesi 21. yüzyılın özgün, özgür, zamansız ve kendine inanan bireyi olan Nej koleksiyonları; güçlü, tutkulu, bilge, kentli yaşam tarzını anlatmakta ve vazgeçilemez bir şıklığı yansıtmaktadır.

Türkiye’de ORGANİK koleksiyon hazırlayan ilk ve tek tasarımcı olduğunu vurgulayan Nejla Güvenç, Goldman Sachs tarafından desteklenen, “Harvard University” ve “University Of Pennsylvania” tarafından yürütülen “10.000 Kadın Girişimci” projesinde, Türkiye’den seçilen tek kadın girişimcidir.